joi, 29 martie 2012

reteta zilei -ficatei cu cartofi cu smantana





Se spala ficateii in mai multe ape iar apoi se acopera cu lapte si se lasa acolo cel putin o juamate de ora.Dupa aceea se scurg bine si se pun in tigaie cu putin ulei si se lasa cam 3 minute pe fiecare parte fara a amesteca in ei ,eventual scuturati tigaia cu miscari fata-spate.Am umplut o canuta cu apa si am pus inauntru mirodeniile ;boia,cimbru,piper ,rozmarin ,am amestecat si am turnat peste ficaciori.Am lasat sa fiarba la foc mediu 10-15 minute si spre final am adaugat si sare.
Cartofii i-am taiat in chipsuri subtiri si peste ei am turnat smantana in care inglobasem si condimentele.Am frecat bine fiecare chips in parte ca sa fie bine acoperit si i-am pus intr-un vas dat cu putin ulei .Peste am adaugat un ou batut.
Ficateii i-am servit pe farfurie alaturi de cartofii chips.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu